Hellu allesammans,

Igår var jag med Folket, jag åkte först hem till Linus, sen gick vi och fixade grill saker sen mötte vi Amanda, jätte trevligt ;) Sen stack vi hem till Linus igen och väntade tills vi skulle möta alla ute och börja grilla. Sen vid ca 7 tiden så gick vi ut och satte oss vid slottet och började grilla. hahah Alla fiskmåsar kom och typ attakerade oss. (A) Jag blev skit rädd, "när jag var liten då var det en fiskmås som snodde min mössa och flög iväg och släppte den på bryggan skit nära på att åka enr i vattnet,2 så jag har ingen god tanke om dessa deggdjur -_- .. Men nu är det iallafall Onsdag och jag tror att jag snart ska åka till Simon och ha lite roligt, funderar på att träffa Pajkin, mycket fin flicka de. :) Sen ikväll vet jag inte vad som händer :D<3

Förrästen, Bannez och Amanda sover skiit sött tsm :P

CIAAAOO©



Linus som avgudar sina bilar. Hittade denna bilden på hans data haha.

*Förrästen, min lilla älsklings mobil är försvunnen så jag kan inte få tag på honom, det är skit jobbigt. Igår hade han velat träffa mig, han hade kommit till parken men min telefon var trög, eller jag, så ja tänkte inte på att jag fått ett mess.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0