Godmorgon =)

NU har jag gjort mig redo för skolan, Jag har hört ryktet om att vi inte ska ha några lektioner idag. Vi har nämligen trygghetsdagen. mycket nice blir det. Efter skolan ska jag åka in till stan och träffa Simon & fler kompisar. Jag ska kolla på en ny mobil också, har funderingar på den nya walkmanen. (kolla bilden). Vad tycker ni? Kolla bilden.

CIAAAOO©



DAGENS OUTFIT
Nya chinos från bikbok 199:-
Top från ginatricot 129:-
Halsband h&m ca 59:-

Utomhus så kommer jag ha på mig..
* Skor från scorett, dagens hetaste skor och mest sommarliknande. 350:-  Lägger in bild sen.
*Jacka från Wesc runt 800-900:- "minns inte" Finns att köpa i stkhl.




TUMMEN UPP / TUMMEN NER ?



Mycket fin är den, ska se vad plåndboken har att ta fram. Färgen är svart och rosa. Båda mina favorit färger det kan ju inte bli mer än perfekt!! Lägg gärna dit en komentar och säg hur ni tycker att ja ska ta den, Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0