godmorgon

Godmorgon, ikväll vare liv ska ja säga dig. Ikväll ska jag till Palace "lollipop" och dansa hjärnet ikväll igen. men först ska jag hem till min Kusin Mario, med Sanna. Vi ska ha spel kväll & tacos kväll så de kommer bli fett nice asså :D Sen blir det att dra hem till mig och jag har lovat Maja att hjälpa att fixa mig. Hon är världens sötaste unge. Älskar henne, så hon ska fixa mitt hår och sminka mig och allt sånt. Kommer bli fett kul. Jag hoppas på att jag kommer få träffa min lilla älskling där, inte träffat honom sen i måndags. Skit länge sen nu. Ja lägger ut bilderna imorgon, för ja tror inte att ja kommer hinna göra det ikväll. Palace slutar vid 12 inatt så om någon vill hjälpa till med sjuts hem adda mig på msn,

[email protected]
     

CIAAAO



KOM DIIIIT DÅÅÅE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0